Terje Vaikmäe

Excellenti soovitusindeks jätkuvalt tõusuteel

Meie äritarkvara kasutavate ettevõtete rahulolu on poole aasta taguse seisuga võrreldes kasvanud ja neid, kes Excellenti enda sõpradele ja kolleegidele soovitaks, on rohkem kui mullusel kevadel.

Hinnatakse tarkvara mitmekülgsust ja head klienditeenindust

Värskeima soovitusindeksi tulemuse kohaselt tõstavad kliendid enim esile meie tarkvaralahenduste mitmekülgsust ja head klienditeenindust. Klienditeeninduse ja -toe arendamine oli kõige tähtsam eesmärk möödunud aastal ja tagasiside, et see on inimesteni jõudnud, on tunnustus kõigile tegijatele. Kõrgelt hinnatakse tarkvara paindlikkust, selle kasutajasõbralikkust, lihtsat ülesehitust ja kaasaegsust. Klienditeeninduse paranemises mängivad olulist rolli pilvelahendusele üleminek, online-tugi ja TeamVieweri kasutuselevõtt.

Üle poolte (55%) abikeskkonna kasutajatest on sealt enda küsimustele vastused ka leidnud. Teisalt aga selgus, et kolmandik meie klientidest pole abikeskkonnast veel iseseisvalt abi otsinud. Abikeskkonna KKK ja tugisüsteemi kasutamisvõimalustest oleme rääkinud varasemalt ka enda blogis.

Pilveteenusega liitunud on teenusega rahul

Soovitusindeksi kohaselt on teenusega enim rahul pilveteenusega liitunud kliendid. Pilveteenuse eelisena tõstetakse esile andmete turvalist käsitlemist, varukoopiate lahendust ja tarkvara funktsionaalsust. Pilveteenuse kliendid ütlevad, et see vastab nende ettevõtte vajadustele, kuna loob eeldused ja võimalused mitmekülgseks äri juhtimiseks nii enda ettevõtte kontorist kui distantsilt.

Telefonitoe arendamisega tegeleme jätkuvalt

Arengukohtadena näevad kliendid kiire abi saamist telefonitsi. Selle nimel, et ka telefonitsi oleks abi kiirelt ja hõlpsasti kättesaadav, tegeleme jätkuvalt ka 2017. aastal. Kuna kasutajatoe telefoniliinid on sageli hõivatud, siis hoolitseme selle eest, et abi ja info oleks kättesaadav ka teistest kanalitest. Seetõttu panustame palju, et ka meie KKK rubriik oleks ajakohane ja värskeim info oleks kättesaadav ka sealt.

Kindlasti jätkame soovitusindeksi uuringu läbiviimist ning ootame kõiki meie kliente ka edaspidi vastama. Teie tagasiside on meile oluline, parandamaks meie klienditeeninduse kvaliteeti senisest rohkem.

Soovitusindeks on maailmas levinud kliendisuhte tugevuse kiire ja mugav mõõtmismetoodika, mis tugineb lihtsale küsimusele: “Kui tõenäoliselt Te soovitaksite Excellenti kui äritarkvara pakkujat oma sõbrale või äripartnerile?”. Excellent mõõdab soovitusindeksi metoodika põhjal kliendirahulolu 2015. aastast.

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Raamatupidamine, Standard Books

Standard Booksi äritarkvaras on ligi 30 erinevat võimalust, mis toetavad… Loe edasi

JUULI NIPINURK – Graip.ai liidesega digiteerimine, käibemaksu tasumine otse programmist panka, kuidas kontrollida, kas e-mail sai saadetud jpm

15. juuli 2024

Nipinurk

JUULI NIPID Kuidas saan lihtsalt kontrollida, kas e-mail… Loe edasi

Excellent: pikaajaline tegija äritarkvara turul sai 22. aastaseks

12. juuli 2024

Uudised

Excellent Business Solutions Eesti AS-i eesmärgiks on pakkuda stressivaba äritarkvara,… Loe edasi

Kuidas kaitsta enda ettevõtet küberriskide eest?

05. juuli 2024

Uudised

Miks on oluline küberturvalisus juba eelarvesse planeerida ning kuidas ennetamisega… Loe edasi

Kristi Piper
projektijuht

Tekkis huvi? Proovi tasuta!

Tutvu Standard Books äritarkvara võimalustega lähemalt: jäta oma e-mail ja me võtame Sinuga personaalselt ühendust.

Tekkis huvi? Proovi tasuta!

Tutvu Standard Books äritarkvara võimalustega lähemalt: jäta oma e-mail ja me võtame Sinuga personaalselt ühendust.

Aitäh!

Sinu kontaktandmed on meie kliendihaldurile saadetud. Võtame Sinuga ühendust.

Viga!

Andmeid ei õnnestunud saata.

Liitu uudiskirjaga

Meie uudiskiri aitab Sul kursis olla viimaste Excellenti uudiste ja tootevärskendustega. Privaatsustingimustega saab tutvuda siin.

Aitäh!

Sinu kontaktandmed on meie kliendihaldurile saadetud. Võtame Sinuga ühendust.

Viga!

Andmeid ei õnnestunud saata.