Meie äritarkvara kasutavate ettevõtete rahulolu on poole aasta taguse seisuga võrreldes kasvanud ja neid, kes Excellenti enda sõpradele ja kolleegidele soovitaks, on rohkem kui mullusel kevadel.
Hinnatakse tarkvara mitmekülgsust ja head klienditeenindust
Värskeima soovitusindeksi tulemuse kohaselt tõstavad kliendid enim esile meie tarkvaralahenduste mitmekülgsust ja head klienditeenindust. Klienditeeninduse ja -toe arendamine oli kõige tähtsam eesmärk möödunud aastal ja tagasiside, et see on inimesteni jõudnud, on tunnustus kõigile tegijatele. Kõrgelt hinnatakse tarkvara paindlikkust, selle kasutajasõbralikkust, lihtsat ülesehitust ja kaasaegsust. Klienditeeninduse paranemises mängivad olulist rolli pilvelahendusele üleminek, online-tugi ja TeamVieweri kasutuselevõtt.
Üle poolte (55%) abikeskkonna kasutajatest on sealt enda küsimustele vastused ka leidnud. Teisalt aga selgus, et kolmandik meie klientidest pole abikeskkonnast veel iseseisvalt abi otsinud. Abikeskkonna KKK ja tugisüsteemi kasutamisvõimalustest oleme rääkinud varasemalt ka enda blogis.
Pilveteenusega liitunud on teenusega rahul
Soovitusindeksi kohaselt on teenusega enim rahul pilveteenusega liitunud kliendid. Pilveteenuse eelisena tõstetakse esile andmete turvalist käsitlemist, varukoopiate lahendust ja tarkvara funktsionaalsust. Pilveteenuse kliendid ütlevad, et see vastab nende ettevõtte vajadustele, kuna loob eeldused ja võimalused mitmekülgseks äri juhtimiseks nii enda ettevõtte kontorist kui distantsilt.
Telefonitoe arendamisega tegeleme jätkuvalt
Arengukohtadena näevad kliendid kiire abi saamist telefonitsi. Selle nimel, et ka telefonitsi oleks abi kiirelt ja hõlpsasti kättesaadav, tegeleme jätkuvalt ka 2017. aastal. Kuna kasutajatoe telefoniliinid on sageli hõivatud, siis hoolitseme selle eest, et abi ja info oleks kättesaadav ka teistest kanalitest. Seetõttu panustame palju, et ka meie KKK rubriik oleks ajakohane ja värskeim info oleks kättesaadav ka sealt.
Kindlasti jätkame soovitusindeksi uuringu läbiviimist ning ootame kõiki meie kliente ka edaspidi vastama. Teie tagasiside on meile oluline, parandamaks meie klienditeeninduse kvaliteeti senisest rohkem.
Soovitusindeks on maailmas levinud kliendisuhte tugevuse kiire ja mugav mõõtmismetoodika, mis tugineb lihtsale küsimusele: “Kui tõenäoliselt Te soovitaksite Excellenti kui äritarkvara pakkujat oma sõbrale või äripartnerile?”. Excellent mõõdab soovitusindeksi metoodika põhjal kliendirahulolu 2015. aastast.