Renate-Ly Mehevets

Excellent: pikaajaline tegija äritarkvara turul sai 22. aastaseks

Excellent Business Solutions Eesti AS-i eesmärgiks on pakkuda stressivaba äritarkvara, mida arendatakse vastavalt ettevõtete vajadustele. Kõike selleks, et kasutajad hoiaksid kokku väärtusliku aega ning saaksid keskenduda oma äritegevusele. 

Excellent on äritarkvara Standard Books arendaja ja müüjana Eesti turul tegutsenud tänaseks 22 aastat. Toode ise on aga turul olnud juba 1990ndatest ning oli sisuliselt esimene finantside haldamiseks mõeldud tarkvara. Excellenti jaoks toimus suur muudatus 2013 aastal, kui võeti üle HansaWorld Eesti üksus ning sellest ajast saadik vastutatakse programmi kohalikele vajadustele vastavaks kujundamise eest.

„Kasutajamugavus, lihtsus, kiirus, avatus ja programmi pidev areng on märksõnad, mille pärast on Standard Books endiselt üks populaarsemaid äritarkvarasid Eesti turul.“ Kinnitab Excellentis turundus-ja kommunikatsioonijuhina töötanud Maret Luts, kelle isiklik areng on ettevõttes samuti viinud ta müügiosakonna juhi kohale.

Aastakümnete pikkune ajalugu tähendab ka suurt kogemust nii tarkvaraarenduses kui klienditeeninduses. Selle aja jooksul on läbitud mitmeid kriise ja kihutatud ka heade aastate laineharjal, mis kõik kokku on andnud põhjalikud teadmised ettevõtete tarkvaravajadustest erinevates olukordades. „Püüame olla klientidele alati hästi lähedal ja kohandada oma tarkvara kliendi vajadustele,“ iseloomustab Excellenti arendusjuht Sven Karuse ettevõtte peamisi tegutsemispõhimõtteid. 

Kliendikesksus on tõepoolest sisse kirjutatud Excellenti kõigi üksuste töösse. Kliendihaldurid kaardistavad klientidega suheldes nende vajadusi ja sellest saab arendusmeeskond sisendi uute protsesside ja võimaluste kujundamisele.  Standard Booksi puhul lähtub arendusmeeskond Karuse sõnul sellest, et see sobiks võimalikult paljudele ettevõtetele, samas tehakse rätsepatööd erilahendustega. „See on meie unikaalne oskus pakkuda erilahendusi ettevõtetele, kes seda vajavad. Programmi standardversioon sobib siiski umbes 90% Eesti ettevõtetele.“ ütleb Karuse. 

Suurepärane soovitusindeks

Maret Lutsu hinnangul pole Excellenti silmapaistev klienditeenindus niisama sõnakõlks, mida oma ettevõtte kohta ütled. „Meil on päriselt väga hea klienditeenindus ja julgeme selle ka välja öelda,“ räägib Luts. „Küsime järjepidevalt klientidelt tagasisidet ja teeme vastavalt nende soovidele ja ettepanekutele muudatusi oma klienditeeninduses ja tarkvaras.“ Excellent küsib tagasisidet juba 2015 aastast ning tänaseks on jõutud muljetavaldava 51%-ni, Lisaks kaks korda aastas küsitavale üldisele soovitusindeksile mõõdame ka igapäevast teeninduskvaliteeti ning see küündib sageli 80%-ni. Mõlema puhul on tegemist suurepärase tulemusega!

Järgmine samm klientide kasutajamugavuse suurendamiseks on Karuse sõnul Excellenti portaali ehitamine. Tegu on võimalikult lihtsa ja kasutajasõbraliku keskkonnaga, kuhu sisenemiseks ei pea sisse logima Standard Booksi, vaid sinna saab minna brauseri kaudu. 

Veel üks oluline suund on Karuse sõnul kaasas käimine üleilmse digiteerimisega. „Oleme võtnud endale eesmärgiks võimalikult palju liidestamise võimalusi luua oma programmi. Pea kõik Euroopa pangad, erinevad dokumendihalduse lisavõimalused, Paypal, Wise jne,“ loetleb Karuse. 

Soe ja avatud ettevõte

Karuse hinnangul on üks Excellenti eripärasid see, et ettevõte ei tee müüki vaid müügi pärast. „Kui tundub, et me tegelikult ei vasta kliendi vajadustele, siis seda ka ütleme. Aga seda juhtub väga harva,“ räägib Karuse.  „Meil on väga laiapõhjaline kogemus, oskame soovitada lahendusi ja oskame ka seda öelda, kui kliendil pole mõnda lahendust tegelikult vaja. Mõtleme aktiivselt kaasa ja pakume õigeid lahendusi. Meil on programmi ja teeninduse taga suurepärane tiim, mis koosneb konsultantidest, projektijuhtidest, arendajatest, pilveadministraatoritest jt.“

Maret Lutsu sõnul on Excellenti üldine suhtumine klientide soovidesse alati soe ja sõbralik. „Nii nagu meie programm on avatud ja paindlik, on seda ka Excellenti meeskond ja seda tunnevad ka meie kliendid. Meie poolt korraldatud kliendiüritused on saanud alati väga sooja vastuvõtu ning positiivse tagasiside. See annab meile indu jätkata ning uutesse kõrgustesse küündida. Sama oluline kui kasutaja jaoks on programmi mugavus ja funktsioonid, on oluline ka toimiv ja sõbralik meeskond selle taga,“ võtab Luts Excellenti olemuse kokku ja julgustab alati nende poole pöörduma erinevate soovide ja muredega!

Mida ütlevad kliendid meie kohta? 

“Oma kogemusest saan tõdeda, et Standard Booksi on võimalik kohandada ettevõtte-spetsiifiliselt ning Excellenti meeskond saab taoliste rätsepa-lahenduste loomisega suurepäraselt hakkama“.

Viimsi Vesi AS finantsjuht Pille Arula

„Excellent mõistis meie vajadust ja pakkus sellele lahenduse, mis on kasulik kõigile ettevõtetele, kes tegelevad elektroonikaseadmete müügi ja hooldusteenindusega. Võime öelda, et meil on oma ettevõtte jaoks kohandatud äritarkvara, mis säästab igapäevast aega ning teeb töötegemise efektiivsemaks.“

Aider OÜ tegevjuht Henri Tabri

„Koostöö Excellenti inimestega on erakordselt hea. Neil on alati sära silmis, nad neelavad infot, mida neile anname, ning nad tahavad alati oma klientidele pakkuda uusi võimalusi ja võimalikult häid lahendusi. Nii eesrindlikke tarkvaratoefirmasid pole palju.“

Telema AS vanemtootejuht Sven Uustalu

„Excellent on hea näide arukast küberkäitumisest, nad tegutsevad juba ennetavalt selle nimel, et nende klientide andmed oleksid kaitstud. Sellepärast kasutavad nad ka meie erinevaid teenuseid. Raamatupidajad on tihti just see sihtgrupp, kes on küberkurjategijatel sihikul.“

Security Software OÜ partner ja juhatuse liige Rita Käit-Vares

Täname veelkord kõiki kliente, kes on need 22 aastat meiega olnud! 

 

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Raamatupidamine, Standard Books

Standard Booksi äritarkvaras on ligi 30 erinevat võimalust, mis toetavad… Loe edasi

Sinu võti täisväärtusliku elu saavutamiseks selles kiires tehnoloogilises maailmas!

30. okt. 2024

Määratlemata

Kiirelt arenev tehnoloogiamaailm ja AI levik muudavad meie töö- ja… Loe edasi

Kiidetud abikeskkond, mis on 24/7 kättesaadav!

24. okt. 2024

Uudised, Standard Books

Standard Booksi kasutajatugi on meie ettevõtte teeninduse väga oluline… Loe edasi

Mugav ja ajasäästlik viis laenude haldamiseks!

21. okt. 2024

Uudised, Raamatupidamine

Finantsmooduli uus lisaregister “Laenud” on mõeldud ettevõtetele, kes soovivad hallata… Loe edasi

Kristi Piper
projektijuht

Tekkis huvi? Proovi Standard Books demo tasuta!

Tutvu Standard Books äritarkvara võimalustega lähemalt: jäta oma e-mail ja me võtame Sinuga personaalselt ühendust.

Tekkis huvi? Proovi Standard Books demo tasuta!

Tutvu Standard Books äritarkvara võimalustega lähemalt: jäta oma e-mail ja me võtame Sinuga personaalselt ühendust.

Aitäh!

Sinu kontaktandmed on meie kliendihaldurile saadetud. Võtame Sinuga ühendust.

Viga!

Andmeid ei õnnestunud saata.

Liitu uudiskirjaga

Meie uudiskiri aitab Sul kursis olla viimaste Excellenti uudiste ja tootevärskendustega. Privaatsustingimustega saab tutvuda siin.

Aitäh!

Sinu kontaktandmed on meie kliendihaldurile saadetud. Võtame Sinuga ühendust.

Viga!

Andmeid ei õnnestunud saata.