Standard Books & ERP

 

 

 

 

The most powerful business
management software in
Estonia and Scandinavia

New possibilities

  • The new version of VAT change report KMD INF has a possibility of export to the Tax Board.
  • Our customers using cloud hosting will be able to use automaticupdates to server and client programmes.
  • Graphical business analytics reports on contact and article card.

 

Download the newest version

For desktop computers

Hansaworld WindowsHansaworld Maclinux1

For mobile phone / tablet

Hansaworld Windows mobileHansaWorld AndroidHansaWorld iPhone

All the operations of the company on your palm!

Click on an area to see how HansaWorld business management software can help you.

Blog

  • Kristi Piper
    Kristi Piper
    19.3.2018 Proovi CRM moodulit!

     

    Lisaks ärijuhtimise numbrilisele poolele aitab Standard Books hoida silma peal ka kliendisuhetel, pakkudes ülevaadet kõigist kliendiga seotud toimingutest.

    Too kogu info toimingute kohta kliendihalduse (CRM) mooduli abil ühte kohta ja proovi, kuidas Standard Booksi Sinu ettevõtet tulemuslikumaks muudab. Excellenti kliendina saad moodulit kasutada 3 kuud tasuta!

    KELLELE ON KLIENDIHALDUSE MOODUL MÕELDUD?

    Ei ole ettevõtet, kelle jaoks kliendisuhted ei oleks olulised, mistõttu on kliendihalduseks mõeldud tarkvara kasulik enamusele ettevõtetest. Isegi kui 1–2 töötajaga mikroettevõtted tarkvarast justkui puudust ei tunne, siis tasub tegevusmahtude kasvamisel kaaluda juba varakult, kuhu oma aega investeerida. Mida varem kliendiga seotud toimingud ühte kohta koondada, seda mugavam on hiljem.
    Standard Booksi kliendihalduse moodul on mõeldud igale meeskonna liikmele olenemata tema rollist. Moodul annab kõigist Sinu klientidest 360-kraadise ülevaate, hõlmates nii kontaktandmeid, lepingute ja pakkumistega seotud infot, kirjavahetusi ja muud, mis kliendi puhul oluline. Seejuures on andmeid ja infot vaja sisestada ühel korral, misjärel on seda võimalik kuvada eri vaadetes. Kogu programm on integreeritud – kõik muudatused on kohe reaalajas kõigile asjaosalistele nähtavad.

    KUIDAS KLIENDIHALDUSE MOODUL MIND AITAB?

    Kliendihalduse mooduli abil on kogu ettevõttega ja klientidega seotud info ühes kohas, mistõttu ei pea Sa kulutama aega info mitmekordsele sisestamisele või erinevatest kohtadest otsimisele.
    Standard Booksi kliendihalduse moodul hõlmab info kõigi klienditoimingute kohta:

    Selge ja korras projektijuhtimine
    Ühte kohta koondatud info hoiab kokku aega ja tõstab töötamise efektiivsust.

    • Oma ülevaadet ja leia kiiresti vajalikud andmed.
    • Ühine süsteem loob projektijuhtimise jätkusuutlikkuse töötajate vahetumisel või eemalolekul.
    • Infot ja andmeid ei ole vaja otsida erinevatest andmebaasidest või süsteemidest, mis hoiab kokku aega ja tõstab kliendi rahulolu.
    • Ligipääs dokumentidele igal ajal, olenemata asukohast või seadmest.

    Müügitöö ja ülevaade klientidest
    Kliendiga suhtlemine ja põhjalik taustatöö tõstab müügitöö tulemuslikkust.

    • Jaga infot ja uudiseid klientidega, keda see puudutab.
    • Ole kursis kliendi vajadustega ja hetkeseisuga.
    • Müügitoru abil jälgid kogu müügiprotsessi (pakkumised, tellimused, tegevused).
    • Inforegistri otsepäringu võimalus tagab laialdased kliendiandmed.

    Planeerimine ja suhtlemine klientidega

    • Planeeri enda tööaega ja ole kursis kolleegide tegevustega,
    • Oma ülevaadet kliendile planeeritavatest ja vajalikest töödest.
    • Saada e-kirju, meeldetuletusi ja hoia end kursis tööde arenguga.

    KUIDAS MEIE EXCELLENTIS KLIENDIHALDUSE MOODULIT KASUTAME?

    Excellentis töötab üle 30 inimese, kellel oma täita oma roll. Kõik meie töötajad kasutavad enda igapäevatöös ka kliendihaldusemoodulit. Tänu HAL erilahendustele kohandasime mooduli vastavalt ettevõtte vajadustele ja ärispetsiifikale.

    Kristi Piper, projektijuht
    “Projektijuhi töös hindan väga võimalust saata otse tarkvarast klientidele e-kirju ja pakkumisi, hoides samal ajal silma peal ka tervikpildil tänu kliendiajaloo ja müügitoru funktsioonidele. Lisaks võimaldab kliendihalduse moodul koostada otse tarkvaras dokumente ja neid paari klikiga otse ka kliendile saata, vältides dokumentide mitmekordset salvestamist. See hoiab projektijuhitöös palju aega kokku.
    Suurte kliendibaaside ja mahtude korral on alati keeruline hoida head ja selget ülevaadet klientidega toimuvast. CRM moodul lahendab ka selle probleemi – kõik dokumendid, kõned, pakkumused, tellimused, projektid ja vahetatud e-kirjad talletuvad iga kliendi personaalses ajaloos ehk kliendi hetkeseisu aruandes. Nii saan ma alati ülevaate kliendiga seotud toimingutest ka siis, kui olen olnud puhkusel või pean kolleegi ootamatult asendama.
    Müügitoru aitab mul alati olla kursis müügiprotsessiga. See annab hea ülevaate pooleli olevatest pakkumustest, tellimustest, projektidest ning tuletab meelde, kui miski vajab tähelepanu. Nii meeldib mulle tööd teha ja ka klient on õnnelikum.“

    Kristiina Nurmsalu, konsultant
    „Tugiliinis töötades olen igapäevaselt kontaktis Standard Booksi kasutajatega, mistõttu on ajaplaneerimine minu töös kriitilise tähtsusega. Seetõttu on minu jaoks olulisim kliendihalduse mooduli kalenderfunktsioon, mis aitab mul töid ja tegemisi planeerida.
    Olulise tüki minu igapäevatööst moodustab ka klientidega suhtlemine, mida saan tänu kliendihalduse moodulile teha samuti otse tarkvarast – selle abil on mul nii kontaktid kui muu oluline info ühes kohas. Lisaks on mul otse tarkvaras näha ka kogu kliendiajalugu, kust näeb, millist programmi ja paketti klient kasutab või millised on olnud varasemad meie poole pöördumise põhjused. Ei kujutaks ette, et klientidega suhtlemiseks peaks kasutama veel eraldi programmi.“

    Triinu Kase, teenindusjuht
    „Lisaks kalendrile ja klientidega otsesuhtlemise võimalusele hindan väga ka isikliku arhiivi võimalust, kuhu on võimalik tuua kõik registrid, kirjad, aruanded ja dokumendid, mida enda töös kasutan. See teeb kliendiga seonduva info kogumise ja hiljem ka otsimise palju mugavamaks ning kiiremaks.
    Juhina pakub CRM moodul häid võimalusi ka meeskonnatöö planeerimiseks ja jälgimiseks.“

    Heiki Maasik, ERP müügijuht
    „CRM moodul on hea abimees, kuna selle õppimine ja õigete töövõtete omandamine on kerge. Tarkvara teeb Sinu eest pool tööd ära – ta peab kõike vajalikku meeles ja annab Sulle aegsasti märku, kui miski vajab tähelepanu. Lisaks sobib see hästi ka meeskonna juhtimiseks ja tööde delegeerimiseks. Hommikul tarkvarasse sisenedes annab see teada, mis on tänaseks planeeritud ja vajab tegemist. Sama näen ka müügitiimi teiste liikmete kohta.
    Mõne klikiga on tarkvaras näha töökaaslaste kalender, tööülesanded. Müügitorust näen, mis on iga kliendi hetkeseis, võimaldades olla igakülgselt kursis kliendiga toimunu, müügistatistika ning lao- ja müügiseisudega. Mul ei ole vaja, et tiimiliikmed enda tegevustest ülevaateid koostaksid. Näen seda ise, mistõttu hoiab see kõigil aega kokku.
    Müügitöös on oluline ka taustatöö enne kui kellegagi kliendisuhtesse astud. Standard Booksist on võimalik otse teha Inforegistri krediidiinfopäringuid. Uute klientide puhul on see asendamatu abimees.

    Grete Põdder, pilveteenuse administraator
    „CRM moodulil on palju funktsionaalsusi, mis jagunevad laiali üle kogu tarkvara ning võimaldavad töötada efektiivsemalt. Antud moodul on oluline nii klientide kui ka töötajate haldamise seisukohalt. Minu olulisim töövahend on kalender – sinna on planeeritud kõik minu igapäevaseid tööülesandeid. Kalender lihtsustab minu tegevuste planeerimist ning võimaldab lihtsalt jälgida ka teiste töötajate graafikuid. Saan lisada tööülesandeid nii endale kui ka teistele töötajatele. Oluliselt kiirendatud ja lihtsustatud on töötajate omavaheline suhtlus – saan suunata kirju erinevatele töötajatele, määrata vastutajaid, jätta kommentaare. Olulisim on, et saan olla kursis kõikide klientidega seotud toimingutega, sest iga tegevusega talletatakse jälg kliendiajalukku. See kiirendab suhtlemist kliendiga ja võimaldab probleeme paremini ning kiiremini lahendada."

    Lenno Oja, tegevjuht
    „Tegevjuhina on minu jaoks oluline hoida ettevõtte tervikpilti. Seda nii meeskonna, töötajate kui ka klientide puhul. CRM moodul on minu igapäevatöö osa, millega alustan ja lõpetan enda tööpäeva.“

    Kui Sa täna veel ei kasuta oma igapäeva töö lihtsustamiseks kliendihalduse moodulit, siis kirjuta This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. või helista +372 669 1113

    Loe ka ajakirjast Innovatiiv

  • Lenno Oja
    Lenno Oja
    6.3.2018 Ootame 8. mail oma kliente ja huvilisi Excellenti infopäevale!

    Eesti Raamatupidajate Kogu on käesoleval aastal korraldamas majandustarkvarasid tutvustavat infotundide sarja, mille eesmärk on tutvustada raamatupidajatele erinevaid tarkvaralahendusi.

    Infotundide sarjas osaleb ka Excellenti meeskond, kelle infotund toimub 8. mail. Ootame kõiki oma kliente ja huvilisi hommikukohvile kell 09.30-12.00 Hestia Hotell Europa, Paadi 5

    Infotunnis on Teil võimalus esitada küsimusi, pakkuda välja oma ideid ja praktilisi lahendusi. Räägime ka pilveteenusest, e-arvetest, uutest lahendustest ning uuest Standard Booksi versioonist. Vaata lähemalt siit.

    NB! Eelregistreerumine infotundi on vajalik. Registreerumine kuni 02.05.2018.
    Infotunnis osalemine on kõigile Eesti Raamatupidajate Kogu liikmetele tasuta. 
    Kui sa ei ole ERK liige, aga Excellenti klient, siis on Sinu jaoks üritus samuti tasuta: 
    Registreeri: https://www.erk.ee/index.php?option=com_content&view=article&id=347:ev100-raamatupidaja-sobralik-majandustarkvara-infotund-4&catid=12&Itemid=101&lang=et
    Vali paremalt kalendri kohalt "REGISTREERU"
    Vali liikmelisus – Excellenti klient
    Arve tasuja – Kirjuta kindlasti oma firma nimi, kuid osalustasu ei küsita.

    Näide:

    ERK blogi

    Peatse kohtumiseni!
    Excellenti meeskond

  • Allan Mäe
    Allan Mäe
    5.3.2018 Hooldusteeninduse meistriklass tänu õigele äritarkvarale

    Tegevusmahuka ja detailirohke töö puhul on kerge fookust administratiivsetele ja tehnilistele tegevustele kaotada. Et seda ei juhtuks, tuleb pöörata tähelepanu õigetele tööriistadele, mis just Sinu ettevõtte vajadustele vastavad. Universaalseid äritarkvaralahendusi leidub palju, kuid vähe on neid, mis on disainitud just Sinu ärispetsiifikat arvestades.

    Aider OÜ tegeleb tööstusseadmete müügi ja hooldusega. Kaheksaliikmelisest meeskonnast moodustavad üle poole hooldustehnikud, kelle igapäevatöö möödub müüdud seadmeid hooldades ja parandades. Sisuliselt on Aideri põhitegevus igapäevane klienditeenindus –müüakse ja renditakse seade või masin, mida on vaja regulaarselt hooldada. Äritarkvara puhul on Aideri jaoks esmatähtis, et kliendi vajadustest oleks ülevaade nii liikuva töötempoga tehnikutel kui ka ettevõtte raamatupidajal ja juhil.
    Aideri tegevjuht Henri Tabri räägib, et otsustas aasta tagasi kogu ettevõtte äritarkvara välja vahetada, kuna seni kasutusel olnud Directo lahendus ei võimaldanud kogu tegevust ühe katuse alla koondada ja ärivajadustele vastava funktsiooni loomine oli ajakulukas. “Mitme erineva programmiga töötamine tekitas palju lisatööd. Otsisime lahendust, mida saaks kasutada nii hooldustehnik kui raamatupidaja.” Sobiva võimaluse lõi Excellent Business Solutions Eesti AS, luues Standard Booksi vajalikud toimingud.

    Automaatne tööprotsessi planeerimine
    Aideri jaoks oli oluline, et äritarkvara vähendaks tehnikute töökoormust, mitte ei tekitaks seda juurde. Lisaks oli tähtis, et see oleks lahendus kogu ettevõttele. Seda nii tehnikule, raamatupidajale kui tegevjuhile. Blogi1

    Aideri hooldusteeninduse tööprotsess oli varem üsna ajamahukas. Iga tööetapp (nt tellimuse sisestamine, töölehe alustamine) tuli programmi eraldi käsitsi sisestada, mis võttis palju aega. Standard Booksiga keerati senine loogika heas mõttes pea peale ning see automatiseeriti ja muudeti kiiremaks. Meie tänane tööprotsess käib oluliselt lihtsamini:

    • Telefoni või e-kirja teel esitatud töötellimus sisestatakse vastuvõtja poolt Standard Booksi, millest saab teenindaja koostada mõne nupule vajutusega pakkumise kliendile, mis on aluseks nii müügi- kui ka ostutellimusele, kuhu andmed sisestatud tellimusest automaatselt kanduvad.
    • Info sisestatud tellimuselt loob iseseisvalt põhja ka hooldustehnikule mõeldud tööleheks, mis talletab vajaminevad varuosad, materjali ja tehniku tööaja.
    • Töölehtedele lähevad automaatselt kliendi poolt kinnitatud tellimuses olnud varuosade ja muude vahendite müügiartiklid, mis vähendab liigse kauba lattu seisma tellimise ohtu. Kui vajaminevat kaupa laos ei ole, siis annab programm sellest töölehel märku ning see tellitakse. Kusjuures Standard Booksi funkstionaalsust võimaldab sellest saab otse kliendile e-kirjaga teada anda.
    • Kui tehnik lõpetab töö kliendi juures, on tal võimalik otse e-kirja teel saata kliendile ka töid kinnitav tööleht. Automaatsed e-kirjad otse äritarkvarast kliendiga suhtlemiseks on võimalikud Standard Booksi kasutusprotsessi igas etapis.
    • Kõik toimingud kajastuvad automaatselt ka Aideri raamatupidamises, kus on iga kuu lõpus võimalik väljastada kõigile klientidele koondarved. Ka siin tuleb kogu info kinnitatud pakkumistelt ja töölehtedelt arvetele automaatselt.

    “Excellentiga loodud lahendus muutis meie igapäevast tööprotsessi paremaks, kuna kaotas ära andmete käsitsi üle tõstmise vajaduse kliendipoolsest teenindustellimusest töölehele,” räägib Tabri uue tarkvara peamisest eelisest. Tellimuslehele sisestatud info kandub Standard Booksis automaatselt ka hooldustehnikute vaates töölehele, kus on näha nii tooteinfo, mida on vaja hooldada, kui ka varuosad, nende laoseis ning hooldustöö tegemiseks arvestatud ajakulu.

    Blogi2Õige äritarkvara toob ka rahulolevad kliendid
    Mugav on see ka kliendile. “Klient peab hooldustöö tellimisel ütlema sisuliselt meile vaid enda seadme seerianumbri, mille sisestamisel näeme kogu vajalikku infot, mida töö jaoks vaja – sobivaid varuosasid, viimast hooldustööd ja muud. See annab info ka tehniku töö planeerimiseks – kui laoseis ütleb, et varuosasid on vaja tellida, saame otse Standard Booksist anda kliendile e-kirjaga märku, et ootame varuosasid. Lisaks teame tänu hooldustöö tellimisel öeldud seadme seerianumbrile seda, kas hooldustöö läheb garantiitööde alla või mitte.” Tehnikutel on pidev ülevaade tööprotsessist, millega on kursis ka klient.
    Nii saavad hooldustehnikud Standard Booksi abil teha läbi tervikliku klienditöö protsessi. Kui töö kliendi juures on lõpetatud, saavad tehnikud saata kliendile kohe kohapeal ka kokkuvõtte tehtud tööst. Standard Books kaotas ära vajaduse paberil aruannete esitamiseks ja raamatupidamises töö kajastamiseks täiendava andmete import-eksport toimingu läbi.

    Konkurentsieelis hooldusteeninduse valdkonnas
    “Praegune äritarkvara suurendab meie meeskonnaliikmete iseseisvust, tagab töö kiiruse ja samaaegselt ka kvaliteedi. Kõiki kolme on sageli raske saavutada, kuid tänu õigele teenusepakkuja valikule oleme selle suures osas enda ja klientide jaoks täitnud. Tänu Standard Booksile ei ole meil enam vajadust paberipõhiseks aruandluseks või regulaarseteks näost-näkku kohtumisteks. Kõigel saame tegevmeeskonnaga Standard Booksist silma peal hoida.”

    Aideri jaoks on tähtis äritarkvara kohandatavus vastavalt äri vajadustele. Nii, et ühte kohta oleks koondatud põhitegevus ja sellega kaasas käiv raamatu- ja arvepidamine. Kui tehnikud saavad teha kohapeal kliendile tehtud tööst ülevaate koheselt, siis arvepidamine käib ikka raamatupidamise läbi. Standard Books on ka selle Aideri jaoks mugavalt lahendanud - kõigile klientidele arvete saatmiseks piisab vaid mõnest klikist tarkvaras. See on Aideri jaoks üks omadus, mis on tööd oluliselt lihtsamaks muutnud.

    Lahendus loodi koostöös Excellenti meeskonnaga, kes soovis mõista Aideri vajadusi ja äri. “Excellenti meeskond on meiega programmi vahetamise hetkest meiega kaasa mõelnud. Excellent mõistis meie vajadust ja pakkus sellele lahenduse, mis on kasulik kõigile ettevõtetele, kes tegelevad seadmete müügi ja hooldusteenindusega. Võime täna öelda, et meil on oma ettevõtte jaoks kohandatud äritarkvara, mis säästab igapäevast aega ning teeb töö tegemise efektiivsemaks.“

    Rohkem kasutajate lugusid leiad siit