Maret Luts Maret Luts
Neljapäev, 18 Jaanuar 2018

Standard Booksi tutvustus läbi Five raamatupidamisbüroo

Standard Books on üks esimesi ja tuntuimaid äritarkvarasid Eesti turul, mida kasutavad nii raamatupidamisbürood, kaubandusettevõtted, korteriühistud kui ka näiteks kohalikud omavalitsused ja tootmisettevõtteid nii Eestis kui piiri taga.

Äritarkvara kasutajate seas on enam kui viisteist aastat raamatupidamise ja finantsanalüüsi alast teenust pakkuv Five raamatupidamisbüroo, kes on esimene firma Eestis, kes hakkas teenust pakkuma üle interneti ning seda just tänu Hansa (Standard Books) programmile, mis seda võimaldas. Meil on hea meel  jagada Five raamatupidamisbüroo kodulehel  olevat Excellenti poolt pakutava äritarkvara Standard Books tutvustust: 

five logo blogisseProfessionaalse raamatupidamisteenuse keskmes on kvaliteetne raamatupidamisprogramm. Five raamatupidamisbüroo toetub oma töös Excellent Business Solutions Eesti Asi pakutavale Standard Books äritarkvarale, millega oleme oma teenustega digiajastus olnud juba üle viieteistkümne aasta.

Aastakümnete kogemus
Standard Books äritarkvara on Five’i kasutuses olnud asutamisest saadik (aastast 2000), tarkvara ise on olnud olemas juba üheksakümnendatest. Olenemata oma kõrgest east on Standard Books alati käinud ajaga kaasas, uuenedes iga uue digitrendiga. 
Tänu pikaajalisele kogemusele antud tarkvaraga, on meie tänane raamatupidamisteenus nutikas. Saadaval olevad funktsioonid võimaldavad kiiret andmete kogumist ja mugavat info edastamist.

Miks valida Standard Books raamatupidamistarkvaral põhinev teenus?
Standard Booksi pidev areng on andnud meie poolt pakutud teenusele mitmed eelised:

  • ülevaade arveldustest on alati kättesaadav
  • korduvad protsessid on automatiseeritud;
  • e-arvete saatmine ja vastuvõtmine programmi kaudu;
  • lihtne ja otsene arvete saatmine nii panka, meilitsi kui ka postiga;
  • liidestamisvõimalused erinevate süsteemidega (nt müügi- ja ladustamissüsteemidega); 
  • liidestamisvõimalused riiklike registrite ja maksuametiga.

Standard Books pole lihtsalt programm, millega raamatupidaja igakuiseid arvestusi teeb, vaid nutikas tööriist, mis hakkab sinu ettevõtte heaks tööle.

Online-raamatupidamise eelis
Books võimaldab hallata  arveldamist ja arvestusi pilves, mis on igati sobilik Eesti digilahenduste kõrval. Programm võimaldab saata ja vastu võtta e-arveid. Süsteemi võib liidestada nii internetipanga kui maksuametiga, mis tähendab vähem vahelülisid erinevate protsesside vahel. Kui eelistad paberimajandust, võib süsteemi kaudu saata arveid ka Omniva kaudu postiga.

Kujundame oma teenuse vastavalt sinu soovidele ja vajadustele – Standard Booksi kasutamise paindlikkus seda võimaldabki.

Miks on korralik raamatupidamisprogramm oluline?
Exceli tabelite ajastu on juba ammu möödas, äritarkvara Standard Books on tulnud, et jääda. Raamatupidamistarkvarast, mida teenuses kasutatakse (või mida majasisene raamatupidaja kasutab), oleneb ettevõtte käekäik ning seda vastutust saab usaldada ainult parimast parimale.


Five raamatupidamisbüroo teenused on tänu ekspert-tarkvarale ja pädevatele spetsialistidele igati efektiivsed ja turvalised, kuna

  • andmetele pääseb ligi ainult firmajuht ja raamatupidaja;
  • süsteem võimaldab infovool ja majandustulemustel silma peal hoida;
  • aruanded, palgaarvestus, jm on kõik ühes kohas, ühel platvormil;
  • võimaldab kiiret analüüsi kuludest ja tuludest üksuste või töötajate lõikes.

Kui Five’i nutikas raamatupidamisteenus on see, mis Sinu ettevõtte tööd täiustaks, siis võta nendega ühendust!

Excellent soovib Five raamatupidamisbüroole jõudu ja meeldivat äritarkvara kasutamist!

 

Lenno Oja Lenno Oja
Reede, 05 Jaanuar 2018

Üheskoos kogusime heategevusfondile 1262 eurot!

Eelmise aasta lõpus kutsusime üles kõiki kliente ja koostööpartnereid jagama meiega enda ootusi möödunud pühadele ning andma oma panus heategevusfondile Minu Unistuste Päev.

joulukampaania lopp17

Interaktiivse ja lõbusa eestvedamisega said kliendid valida vägeva jõuluroa, koheva ja ilusa lume ning lahedate kingituste vahel. Ülekaalukaks võitjaks ja unistuseks oli arusaadavalt lumi, mida tänavune talv ei ole kahjuks palju kaasa toonud.

Heategevusfondi Minu Unistuste Päev tegevjuht Kristiina Gabor-Mägi oli ka selle aastase kampaania üle äärmiselt tänulik. "Heategevusfondi Minu Unistuste Päev vabatahtlikud viisid 2017. aastal ellu üle 100 unistuste sündmuse, kinkides seejuures üle 4000 vabatahtliku töötunni, et rõõmustada sadu raskelt või krooniliselt haigeid lapsi üle Eesti. Seda kõike ei oleks me saanud teha ilma heade toetajate ja koostööpartneriteta. Oleme väga tänulikud, et Excellent otsustas juba teist aastat järjest oma heateoga toetada just laste ja nende lähedaste emotsionaalset tervist."

Excellenti meeskond tänab kõiki, kes meie kampaanias kaasa lõid ning üheskoos kogusime heategevusfondile Minu Unistuste Päev 1262€.

Eelmise aasta kampaania kokkuvõtet saad lugeda siit.

Lenno Oja Lenno Oja
Neljapäev, 14 Detsember 2017

Anna oma hääl ja teeme üheskoos heateo!

Jõulumeeleolus kutsume üles kõiki kliente ja koostööpartnereid jagama meiega enda ootusi eesseisvatele pühadele. Nagu ka möödunud aastal, teeme tänavu interaktiivse ja lõbusa eestvedamisega kaasa tulnud inimeste nimel rahalise toetuse heategevusfondile Minu Unistuste Päev.

valgekeOtsustasime ka tänavu jätta teha kingituse neile, kes sellest jõulude ajal kõige rohkem rõõmu tunnevad. Eestis on sadu lapsi, kes peavad raske haiguse tõttu sageli haiglas viibima ja tegema läbi kurnavaid ravikuure. Minu Unistuste Päeva eesmärgiks on pakkuda neile ja nende lähedastele emotsionaalset tuge, killukest päikest, rõõmu ja positiivseid elamusi.

Eelmise aasta kampaania oli edukas ning lemmikuks jõulutegelaseks valiti Snegurotška, kelle abiga koguti 1227€. Loe täpsemalt eelmise aasta kampaania kohta siit. 

Anna meile märku ka sellel aastal, mida Sina jõuludelt kõige rohkem ootad ja aitame üheskoos luua meeldejäävaid mälestusi!

Enda panuse saad anda siin.

Allan Mäe Allan Mäe
Teisipäev, 12 Detsember 2017

Aider: Excellent lõi meile rätsepatööna valminud lahenduse

Aider OÜ tegeleb Jaapani päritoluga Amada Grupi metallitöötlemisseadmete müügi ja hooldusega. Kaheksaliikmelisest meeskonnast moodustavad üle poolte hooldustehnikud, kelle igapäevatöö möödub seadmeid hooldades ja parandades. Aideri tegevjuht Henri Tabri sõnul läks ta Excellenti ukse taha konkreetse vajadusega, millele saadi rätsepatööna valminud lahendus. Seekordses postituses räägime Aideri kogemusest lähemalt.

Miks otsustasite enda äriprotsesside juhtimiseks Excellenti pakutava äritarkvara kasuks? Mida hindate meie lahenduste juures enim?Blogi1

Aideris on kaheksa töötajat, kelle töö on väga liikuv. Booksi hooldusteeninduse moodul toetab meie meeskonna töörütmi kõige paremini, kuna võimaldab pääseda ligi kliendiandmetele ja infole mitmest seadmest (tehnikud kasutavad sülearvuteid) ja lahendab kogu tööprotsessiks vajaliku. Amada Grupi seadmeid on Eestis üle 300. Kõik need vajavad regulaarset hooldus- ja järelteenindust, mida pakub Aider.

Enne Booksi kasutasime Directo äritarkvara, mis osutus meie tööprotsesside arengut pisut takistavaks ja ei soosinud hooldusteeninduse valdkonna äritegevust. Booksis nägime rohkem võimalusi, mis on meile ka äriliselt kasulikud ja toetavad. 

Mis on Excellenti pakutavate äritarkvaralahenduste eeliseks? Mida hindate meie lahenduste juures enim?

 Aideri põhitegevus on sisuliselt klienditeenindus - müüme kliendile seadme, mida on vaja regulaarselt hooldada. Sellega tegelevad tehnikud, kes on liikvel üle Eesti. Seega on meie jaoks tarkvaralahenduse puhul esmatähtis, et saaksime võimalikult palju erinevaid töödetaile operatiivselt koondada ja omavahel neid vahetada. Booksi hooldusteeninduse moodul on meie jaoks selle sobivalt lahendanud, kattes ära kogu meie tööprotsessi jaoks vajaliku.

Hooldustehnikud ja insenerid saavad Booksis näha kogu kliendile müüdud seadmete ja tehtud tööde ajalugu, planeerida hooldustööde graafikut, tellida varuosasid ja sisestada kogu tehtud tööde kirjelduse otse tarkvarasse.  Kui töö kliendi juures on lõpetatud, saavad tehnikud saata kliendile kohe kohapeal ka kokkuvõtte tehtud tööst.

Books suurendab meie meeskonnaliikmete iseseisvust, tagab töö kiiruse ja samaaegselt ka kvaliteedi. Kõiki kolme on sageli raske saavutada, kuid tänu õigele tarkvaravalikule oleme selle suures osas enda ja klientide jaoks täitnud. Tänu Booksile ei ole meil enam vajadust paberipõhiseks aruandluseks või regulaarseteks näost-näkku kohtumisteks. Kõigel saame tegevmeeskonnaga tarkvarast silma peal hoida.

Nimetage mõni tarkvara funktsioon või omadus, mis on Teie ettevõttele eriti oluline või mis on teie tööd märgatavalt efektiivsemaks teinud?

Nagu eespool ütlesin, on meie jaoks tähtis tarkvara integreeritus. Nii, et ühte kohta oleks koondatud põhitegevus ja sellega kaasas käiv raamatu- ja arvepidamine. Kui tehnikud saavad teha kohapeal kliendile ülevaate koheselt, siis arvepidamine käib meil ikka raamatupidamise läbi. Books on ka selle meile mugavalt lahendanud - kõigile klientidele arvete saatmiseks piisab vaid mõnest klikist tarkvaras. See on kindlasti üks omadus, mis on meie tööd oluliselt lihtsamaks muutnud.

Mida Te hindate Excellenti kui enda partneri juures kõige enam?

Blogi2 Excellenti meeskond on meiega tarkvara vahetamise hetkest meiega kaasa mõelnud. Ei tea ühtegi tarkvarapakkujat, kes oleks valmis enda toodet igale kliendile n-ö “rätsepatööna” valmistama. Excellent mõistis meie vajadust ja pakkus sellele lahenduse.       Soovitan seda julgelt kõigile elektroonikaseadmete müügi ja hooldusega tegelevatele ettevõtetele.

Kas Te soovitaksite HansaWorldi äritarkvara teistele ettevõtetele? Miks?

Soovitaksin! Books valmib igale kasutajale personaalselt, kus ei ole midagi üleliigset ega ebavajalikku. Seetõttu on see hea valik eritüüpi äridele ja organisatsioonidele, mida on võimalik ajapikku täiendada ja edasi arendada. Oluline märksõna on “integreeritus”, mis laseb keskenduda administratiivtöö kõrvalt rohkem äri põhitegevusele.

Tutvu lähemalt ka teiste kasutajate lugudega siit

Triinu Kase Triinu Kase
Neljapäev, 30 November 2017

Excellent ERK infopäeval: e-arvete koostamine peab olema lihtne ja mugav

Eelmisel nädalal toimus Eesti Raamatupidajate Kogu infopäev, mis keskendus e-arvetele. Infopäeval osales ka Excellenti pilveteenuse juht Dmitri Volhonski.

E-arved on Eestis kasutusel olnud mitu aastat. Infopäeva paneelarutelus koos mitmete e-arvete operaatorite ja äritarkvara pakkujate esindajatega tõdeti, et tänane e-arvete kasutamise määr on soovitust madalam. “E-arved moodustavad Eestis kõigist arvetest hetkel umbes 5%. Excellenti äritarkvarade Books ja Standard ERP kaudu liigub igakuiselt umbes 50 000 e-arvet,” rääkis infopäeval Excellenti pilveteenuse juht Dmitri Volhonski.Excellent ERK infopäeval

Arutelud olid konstruktiivsed ja küsimusi esitati palju, mistõttu oli aru saada, et tegemist on olulise ning aktuaalse teemaga. Infopäeva lõpuks toetasid nii kuulajad kui arutlejad e-arvete kohustuse kehtestamist. “E-arvete kasutusele võtmiseks on vaja muuta teenustega liitumine lihtsamaks. Siin on võtmeroll täita nii äritarkvara pakkujatel kui ka e-arvete vahendusteenust pakkuvatel operaatoritel,” ütles infopäeval osalenud Dmitri. Kui e-arvete kasutamine hoiab palju aega kokku, siis on hetkel e-arvetele üleminek raamatupidajate arvates tehniliselt veel üsna keerukas.

Äritarkvara pakkujate roll on tegeleda jätkuvalt kasutajamugavusega, et e-arvete koostamine oleks kiire, lihtne ja mugav. Lisaks on äritarkvara pakkujate väljakutseks võimalikult laiahaardelise  operaatoritevõrgustiku loomine, mis võimaldaks kliendil ise endale sobiv operaator valida. Excellenti äritarkvarade Books ja Standard ERP kasutajatel on see võimalus olemas.

E-arvete kohta loe lähemalt siit ning kokkuvõtet infopäeva kohta erk.ee lehelt leiad siit

Blogipostitused