Terje Vaikmäe

Kõrge soovitusindeks viitab klientide usaldusele

Head kliendid, soovime teiega jagada oma rõõmu! Rahulolu Excellent Business Solutions’i teenusega on viimase 3 aastaga teinud läbi märgatava hüppe ja tõusnud seni kõrgeimale tasemele kasvades koguni 31 protsendipunkti!

Kasutame kliendirahulolu mõõtmiseks soovitusindeksit, kus tulemus kujuneb ühe küsimuse alusel ‒ „Kui tõenäoliselt Te soovitaksite Excellenti kui äritarkvara pakkujat oma sõbrale või äripartnerile?“ Sellele küsimusele vastatakse hinnanguga nullist kümneni.

Mis on viimase 3 aastaga muutunud?
Oleme teie arvamusi kuulates teinud mitmeid samme, et saada veel paremaks.

  • Teeninduses on toimunud märkimisväärne muudatus, kus ühe töötajaga klienditugi on muutunud 5 inimesega meeskonnaks.
  • Üleminek pilveteenusele lisab stabiilsust ja turvalisust, ka selle valdkonna taga on oma tiim.
  • Arendusosakond saab sisendi klientide tagasisidest, mida võetakse arvesse uue versiooni loomisel ja parandamisel.

Mõned näited teie soovidest, mis on juba lisatud.

  • Arvete väljatrükil saab näidata „parim enne“ kuupäeva.
  • Kasumiaruannet ei pea enam kuude lõikes välja võtma, vaid see kuvatakse eraldi ühe aruandena.

Teie soovid, mis lisatakse uude versiooni.

  • Praegu saab aruannet “Kannete arv perioodis” võtta ainult sisestatud perioodi kohta, edaspidi saab aruannet võtta ka kande kuupäeva järgi. See on oluline eelkõige raamatupidamisbüroodele, kes esitavad arveid kannete arvu põhjal.
  • Lisandub nii kasumiaruanne 2 kui ka rahavoogude aruanne.

Aitäh kõigile, kes võtsid vaevaks rahuloluküsitlusele vastata!
Teie vastused on meile väga olulised ja need ei jää niisama arvuti sisemusse seisma. Kõik seni toimunud muudatused tuginevad just teie hinnangutel. Järjest paranev rahulolu annab meile teada, et uuendused on teile korda läinud ning te märkate erinevust.

Siin on mõned väljavõtted klientide kommentaaridest, mis Excellenti töötajate nägudele suure naeratuse toovad.

  • “Parim praegustest programmidest, millega olen kokku puutunud.“
  • “Pole veel juhtunud, et abi ei oleks saanud, aitäh!“
  • “Ka rumalatele küsimustele saab viisaka vastuse. Kiirelt reageeritakse ja antakse vajalikku infot.”
  • “Võrreldes nendega, millega olen tutvunud, on väga paindlik ja arusaadav. Aruanded on kergesti loetavad jne.”

Sellel aastal küsisime lisaküsimusena, millist funktsionaalsust teie sooviksite programmi lisada. Ettepanekuid tuli palju – kindlasti töötame need läbi, prioritiseerime ning anname tagasisidet.

Kui näete järgmine kord oma meilboksis e-kirja rahuloluküsitlusega, siis palun võtke taas see väike hetk ja andke meile tagasisidet. Küsime teie arvamust kaks korda aastas. Teie hinnang on meile ülimalt oluline ja me tegeleme teie ettepanekutega sisuliselt ja pühendunult.

Aitäh, et olete meiega!

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Raamatupidamine, Standard Books

Standard Booksi äritarkvaras on ligi 30 erinevat võimalust, mis toetavad… Loe edasi

Hea äritarkvara tõstab ettevõtte igapäevatöö kvaliteeti!

14. nov. 2024

Raamatupidamine, Äritarkvara

Tänapäeva ettevõtluskeskkonnas on kvaliteetne äritarkvara enam kui lihtsalt… Loe edasi

Excellenti tiim otsib äritarkvara konsultanti!

11. nov. 2024

Uudised

Liitu meiega konsultant! Otsime oma tiimi aktiivset ja sõbralikku… Loe edasi

Excellent sõlmis sponsorlepingu Eesti Käsipalliliiduga!

11. nov. 2024

Uudised

Pühapäevase meeste rahvuskoondise mängu poolajal allkirjastasime Eesti… Loe edasi

Kristi Piper
projektijuht

Tekkis huvi? Proovi Standard Books demo tasuta!

Tutvu Standard Books äritarkvara võimalustega lähemalt: jäta oma e-mail ja me võtame Sinuga personaalselt ühendust.

Tekkis huvi? Proovi Standard Books demo tasuta!

Tutvu Standard Books äritarkvara võimalustega lähemalt: jäta oma e-mail ja me võtame Sinuga personaalselt ühendust.

Aitäh!

Sinu kontaktandmed on meie kliendihaldurile saadetud. Võtame Sinuga ühendust.

Viga!

Andmeid ei õnnestunud saata.

Liitu uudiskirjaga

Meie uudiskiri aitab Sul kursis olla viimaste Excellenti uudiste ja tootevärskendustega. Privaatsustingimustega saab tutvuda siin.

Aitäh!

Sinu kontaktandmed on meie kliendihaldurile saadetud. Võtame Sinuga ühendust.

Viga!

Andmeid ei õnnestunud saata.